Premies vergelijken (particulier)
* 2 weken niet goed, geld terug *
* Uw gegevens invullen en controleren *
* Premies scooterverzekeringen vergelijken *
* Uw goedkope scooterverzekering afsluiten *
*
W.A. | Diefstal | Beperkt Casco | Casco / All Risk
Scooter | E-Scooter | Bromfiets | E-Bromfiets | Brommobiel | Schakelbrommer | Quad/trike
Kijk hier voor zakelijke scooterverzekeringen.
Unigarant | Nationale Nederlanden | a.s.r.
Reactie van het bedrijf
Geachte heer Graansma, Kritiek trekken wij ons persoonlijk aan. Een negatieve beoordeling is daarom nooit leuk. Dat betekent echter niet automatisch dat de 'schuld' (volledig) bij ons ligt. Ik hoop dat u mij toestaat dat te onderbouwen. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent, daar valt niet over te discussieren, maar uw veronderstelling klopte helaas niet. Een verzekering aanvragen is een serieuze aangelegenheid waarbij de vermelde teksten goed moeten worden doorgenomen. (Zoals door ons verzocht.) Kies u er voor niets te lezen, dan zijn de gevolgen ook voor u, zo blijkt. Wij vinden het teleurstellend dat u - tegen ons advies in de teksten met waarschuwingen niet leest en ons daar nu een slechte beoordeling voor geeft. We moeten de aanvraag een werkdag van tevoren doen. De maatschappij gaat over uw aanvraag. Er wordt in het weekend niet gewerkt. Daarbij hebben wij op geen enkele wijze dekking toegezegd. In tegendeel. In het aanvraagtraject - vanaf het bezoeken van de webpagina totaan de bevestigingsmail na uw aanvraag - waarschuwen wij op meerdere locaties voor uw situatie. Dit staat bovenaan de webpagina "Lees dit eerst", in het veld waar u de keuringsdatum selecteert (Let op! Maandag keuren?). Ook staat daar al vermeld dat er pas dekking is, nadat u de polis hebt ontvangen en niet na betaling. Dit staat ook nog eens in de bevestigingsmail en daarvoor op de betaalpagina die u blijkbaar hebt bezocht. (https://www.sluitsnel.nl/aanvraagbevestiging-en-betaalverzoek/). Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2023! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse